Znajdź ogłoszenie, które Cię interesuje i wyślij do nas swoje CV. Pamiętaj o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Dzięki temu będziemy mogli rozpatrzyć Twoją aplikację.
2. Analiza CV
Na tym etapie dokładnie przeanalizujemy Twoje CV. Jeżeli chcesz się czymś pochwalić – zrób to tutaj.
3. Rozmowa telefoniczna
Jeśli po analizie Twojego CV uznaliśmy, że warto, abyśmy porozmawiali – zadzwonimy do Ciebie. Zdarza się jednak, że pomijamy ten etap i od razu chcemy się spotykać.
4. Spotkanie rekrutacyjne
Zapraszamy Cię na spotkanie, podczas którego spotkasz się z potencjalnym przełożonym oraz przedstawicielem działu HR. Na tym etapie zależy nam na tym, żeby porozmawiać o Twoim doświadczeniu i bliżej Cię poznać.
5. Oferta pracy
Decyzję o wyniku rekrutacji przekażemy Ci telefonicznie. Przedstawimy propozycję oraz potencjalne warunki zatrudnienia. Teraz decyzja należy już do Ciebie 🙂